Nie ma tygodnia, w którym nie otrzymałybyśmy od którejś z Was kolejnego pytania dotyczącego sposobu na pozyskiwanie nowych odbiorców i klientów. Co najmniej raz w tygodniu to pytanie powtarza się w Waszych mailach w różnych konfiguracjach.

Jeśli jesteś jedną z tych osób, której nie miałyśmy jeszcze okazji odpowiedzieć na to pytanie osobiście, uważamy, że poniższa treść może Cię zainteresować.

Czy pytanie rozpoczynające się od słowa „JAK” jest najważniejszym, na które powinnaś poznać odpowiedź?

Zastanów się… Być może znasz już kilkanaście odpowiedzi na pytanie typu „JAK (…)” pozyskać nowych odbiorców na swoje strony, media społecznościowe (czy gdzie tylko chcesz), ale wciąż jakiś wewnętrzny głos karze Ci pytać dalej. Dlaczego wciąż drążysz temat? Czy przetestowałaś już sposoby, które poznałaś do tej pory? Czy udało Ci się wpaść na swoje własne? Czy uważasz, że dałaś sobie wystarczająco dużo czasu na kolejne analizy i testy? A może wciąż żyjesz w przekonaniu, że istnieje jakiś złoty środek, który znają wszyscy dookoła Ciebie i skrzętnie go przed Tobą ukrywają?

No cóż, chyba rozczarujemy Cię, jeśli powiemy, że nie ma złotego środka… Co więcej – naszym zdaniem odpowiedź na pytanie „Jak (…)” nie jest w tym temacie kluczowe.

Technik i sposobów można się nauczyć bardzo szybko. Można je stosować bezbłędnie, a jednak wciąż nie mieć zadowalających rezultatów. I niby skąd to wiemy? Oczywiście z doświadczenia. Same na początku tworzenia marki embraceyourlife.pl stosowałyśmy różne znane nam techniki na wiele możliwych sposobów. A jednak coś było nie tak…

Co było nie tak? Nie odpowiadałyśmy sobie na ważniejsze pytania.

Abyś więc nie musiała popełniać tych samych błędów lub – abyś mogła szybciej ruszyć z miejsca, zyskać nowych odwiedzających Twoje strony lub po prostu podnieść poziom swojej sprzedaży produktów/ usług przez internet – odpowiedz sobie na te pytania poniżej.

Pytanie nr. 1 (kluczowe):

Czy robię to, do czego jestem powołana?

Pytanie nr. 2:

Czy moje intencje są czyste i sprecyzowane przy każdym działaniu?

Pytanie nr. 3:

Jak się czuję, gdy inni dookoła mnie odnoszą swoje małe lub większe sukcesy?

Pytanie nr. 4:

Czy wiem dokładnie, jak brzmi moja życiowa misja?

Pytanie nr. 5:

Czy podążam za moją życiową misją lub czy robię wszystko, aby ją sprecyzować?

Pytanie nr. 6:

Czy wiem dokładnie, jak brzmi misja mojego biznesu?

Pytanie nr. 7:

Czy przypadkowo trafiająca na moją stronę i media społecznościowe osoba jest w stanie szybko zrozumieć, w jakich tematach mogę jej pomóc?

Pytanie nr. 8:

Czy jestem sobą czy tworem siebie, udostępniając informacje o sobie na mediach społecznościowych i na swojej stronie?

Pytanie nr. 9:

Jak się czuję po dostarczeniu produktu/ usługi swojemu klientowi? Czy różni się to od tego, jak chcę się czuć?

Pytanie nr. 10:

Czy otaczam się w biznesie ludźmi, którzy mnie wspierają?

Pytanie nr. 11:

Czy daję wystarczająco dużo, aby otrzymywać tyle ile oczekuję?

Nie bez powodu pozostawiamy te pytania bez własnych komentarzy. Jesteśmy ciekawe Twoich odpowiedzi. Zachęcamy do pozostawienia niektórych z nich w komentarzach lub – jeśli nie chcesz dzielić się nimi na forum – do wysyłania do nas wiadomości prywatnych.


To co – zanim następnym razem zaczniesz się zastanawiać, czy istnieje jakiś nowy sposób na pozyskiwanie odbiorców, zreflektujesz się i zaczniesz szukać głębiej przyczyn Twojego niezadowolenia z efektów?


DOŁĄCZ DO NASZEJ OTWARTEJ GRUPY NA FACEBOOKU
EMBRACE YOUR BUSINESS MAP
ABY OTRZYMYWAĆ JESZCZE WIĘCEJ
WARTOŚCIOWEJ WIEDZY