Prowadzenie bloga? To nie dla mnie! - embraceyourlife.pl

Prowadzenie bloga? To nie dla mnie!

Prowadzenie bloga to nie dla mnie!

Mam przecież stronę, fanpage na każdej możliwej platformie społecznościowej, dbam o kontakt z klientami, więc po co mi blog?

Oh możliwe, że trochę Cię zaskoczymy. A dlaczego?

Dziś będzie trochę liczb i trochę statystyki– ale nie zanudzimy Cię, obiecujemy 😄

Wszystko po to, byś mogła zobaczyć jak przedstawia się rzeczywistość i to w oparciu o badania.

  • 43% osób przyznaje się do przeglądania blogów (Hubspot)
  • W 2017 r. 66% marketerów zgłosiło blogi w swoich materiałach społecznościowych. (Social Media Examiner)
  • Oczekuje się, że liczba blogerów osiągnie 31,7 miliona w roku 2020. (Statista)
  • 47% kupujących odwiedziło 3-5 sztuk treści przed nawiązaniem kontaktu z przedstawicielem handlowym. (Demand Gen Report, 2016)
  • 94% osób, które udostępniają posty, robi to, ponieważ sądzi, że może być pomocne dla innych. (nytmarketing)
  • Marketerzy B2B (business to business) korzystający z blogów uzyskują 67% więcej potencjalnych klientów niż Ci, które tego nie robią. (Stateofinbound)
  • Marketerzy, którzy priorytetowo traktują blogowanie, mają 13 razy większe szanse na uzyskanie pozytywnego zwrotu z inwestycji ROI w ich wysiłki. (Stateofinbound)
  • Blogi zostały ocenione jako piąte najbardziej wiarygodne źródło dokładnych informacji online. (Hubspot)
  • Artykuły na blogu z obrazami uzyskują 94% więcej wyświetleń. (Jeff Bullas)

Jeżeli więc nie jesteś przekonana do bloga lub wahasz się, czy jest w ogóle jakiś sens… cóż… powyższe liczby chyba mówią same, czyż nie?😊

Przeanalizuj raz jeszcze powyższe statystyki. Nie będziemy Cię jednak przekonywać do zakładania bloga, sama zdecydujesz.

✅Jeśli nachodzi Cię teraz pytanie typu:

Ok, wygląda to obiecująco i widzę, że bloga może mi faktycznie pomóc w utrzymaniu lepszej kondycji mojego biznesu online, ale kiedy ja znajdę czas na pisanie artykułów?

Odp. Poszukaj kogoś kto ma lekkie pióro, może to Twój pracownik? Przydzielając mu lub jej takie zadanie, na pewno zwiększy też jego/jej zaangażowanie i lojalność. A może ktoś z Twoich bliskich, komu temat związany z Twoim biznesem nie jest obcy.

Lub pytanie:

O czym będę pisać?

Odp. Tak, czasami może zdarzyć się, że nie masz tzw. weny lub też naprawdę, ale to NAPRAWDĘ nie wiesz, jaki temat możesz poruszyć- przecież pisałaś już o typach kosmetyków naturalnych, o znaczeniu ich składników, nawet o tym jak czytać etykiety, masz już 1001 wykorzystanych pomysłów i brakuje Ci tego 1002…
Co zrobić?
Jest kilka opcji:

⏩Możesz znaleźć książkę z dziedziny jaką się interesujesz- na pewno przyjdą nowe pomysły lub ciekawe spostrzeżenie- spróbuj!
⏩Konkurencja- a może ich pogląd lub wiedza, którą próbują przekazać, nie jest tym, czego Twoim zdaniem oczekują Twoi odbiorcy. Może potrafisz przekazać to w inny sposób, ciekawszy, zabawniejszy, a może nawet za pomocą wideo, które możesz umieścić w artykule.
⏩Prześpij się. Albo przejdź na spacer. Ogólnie- odpuść i zapomnij na chwilę o tym. Odciąż swój umysł i pozwól by wszechświat sam pokazał Ci odpowiednią drogę- tak, to działa. Pamiętasz nasze wideo o tym, jak możesz szybciej dostrzegać znaki od życia?
Znaki.
Bądź świadoma tego, że ciągle otrzymujemy znaki, tylko często ich nie dostrzegamy. Dlaczego? Bo jesteśmy skupione uparcie na tej jednej rzeczy, przez co mamy zamknięte klapki na oczy i pozwalamy sobie iść tylko tą jedną drogą, nie wiedząc, że ścieżek wokół jest całe mnóstwo, a i mogą okazać się o wiele ciekawsze. Chcesz kupić sukienkę w kolorze czerwonym? Które sukienki więc przykuwają więc Twoją uwagę, nawet jeżeli tylko przechodzisz obok wystawy sklepowej? No właśnie… Zrelaksuj więc siebie i swój umysł i uzbrój się w cierpliwość 😉

✅Jeśli jednak masz już bloga, mamy nadzieję, że powyższe te informacje jeszcze bardziej Cię zmotywują do systematycznego pisania. Sama też analizuj swoje statystyki, do których na pewno masz dostęp, które pomogą Ci przy tworzeniu i wstawianiu artykułów- chociażby, które artykuły mają największy zasięg, które może zostały  nawet też udostępnione przez kogoś itd. Itd.

Masz jeszcze jakieś wątpliwości lub też chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas na: kontakt@embraceyourlife.pl lub kliknij poniżej ⏬

DOŁĄCZ DO NASZEJ OTWARTEJ GRUPY NA FACEBOOKU
EMBRACE YOUR BUSINESS MAP
ABY OTRZYMYWAĆ JESZCZE WIĘCEJ
WARTOŚCIOWEJ WIEDZY

 

DOŁĄCZAM DO GRUPY
2018-04-30T17:09:16+00:00

Nie krępuj się, dodaj KOMENTARZ

WARTOŚCIOWE?

Będzie nam miło, jeśli się tym podzielisz:
Loading...