TV: 3 składniki dobrej OFERTY

Analizując odpowiedzi ponad 100 kobiet biznesu w naszej ostatnio przeprowadzanej ankiecie, zauważyłyśmy powtarzalność jednego z kilku wyzwań. Jest nim tworzenie dobrych, sprzedających ofert.

Postanowiłyśmy więc przybliżyć Wam kilka kluczowych elementów oferty. Dzięki temu video będziesz wiedziała, do jakich czynników adresować swój język korzyści. Dowiesz się także, jaki element aż w 90% wpływa na skuteczność Twojej oferty. Na końcu też przekonasz się, dlaczego nie sposób dostarczenia, ale wartość ma największy wpływ na decyzję o zakupie.

Bez zbędnego przedłużania – zapraszam Cię do dzisiejszego video:



Czy masz obecnie na tapecie budowanie oferty lub sprzedaż usługi/ produktu? Prześlij do nas adres swojej strony – CHĘTNIE RZUCIMY OKIEM I PODPOWIEMY CO NIECO!

A jeśli sama masz inne sprawdzone sposoby na zbudowanie oferty – podziel się nimi w komentarzach poniżej. Na pewno inne czytelniczki naszego bloga z chęcią nauczą się czegoś więcej.

Pozdrawiam,

Sylwia

2017-06-06T15:57:10+00:00

Nie krępuj się, dodaj KOMENTARZ

Loading...