Loading...
Strategie marketingowe dla firm 2017-04-21T10:09:29+00:00

Dlaczego Twoja marka potrzebuje strategii?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma przez wiele lat służyła klientom i dostarczała im produkty i usługi najwyższej jakości, nie możesz działać po omacku. Wychodzimy na przeciw tym, którzy nie posiadają zespołu kreatywnego, który będzie w stanie stworzyć unikalną strategię działań marketingowych, zbadać dany rynek i działania konkurencji. Strategia marketingowa to zbiór gotowych drogowskazów i narzędzi, które dobrane w odpowiedni sposób, sprawią, że będziesz wiedziała, co robić po kolei, aby realizować założenia i cele rozwoju Twojej firmy.

Jaki jest zakres działań przy realizacji strategii?

Analiza obecnych działań

Na początek analizujemy to, co posiadasz i robiłaś do tej pory. Mowa tutaj głównie o mediach społecznościowych i wszelkich działaniach marketingowych.

Ustalenie założeń i celów

Strategia nie jest skuteczna, jeśli nie jest wdrażana. Aby ją wrażać, potrzebujesz realnych założeń i celów, które krok po kroku będziesz realizowała. Pomożemy Ci je wyznaczyć.

Audyt strony lub sklepu

Jeśli posiadasz stronę internetową lub sklep, sprawdzimy dokładnie statystyki oraz zachowania odwiedzających. To pozwoli nam określić, czy coś można poprawić.

Wskazanie ścieżek rozwoju

Tutaj zbieramy Twoje pomysły oraz pomysły całego naszego zespołu kreatywnego na rozwój Twojej marki. Ubieramy je w stosowne rozwiązania i narzędzia marketingowe.

Analiza wyników i działań konkurencji

Wybierzemy firmy działające już prężnie w Twojej branży i dokonamy szczegółowej analizy ich działań. Dzięki temu przekonamy się, co działa i czy dane wyniki są wypracowane czy sztuczne.

2h konsultacji

Aby to wszystko było dla Ciebie jasne, mamy dla Ciebie 2h konsultacji, w rakcie których odpowiemy na wszystkie (nawet te najbardziej szczegółowe) pytania dot. strategii dla Twojej marki.

Przygotowanie nazwy/ tytułów

Jeśli nie masz pomysłu na nazwę swojej marki, dokonamy analizy i zrobimy burzę mózgów w naszym zespole. Stworzymy nazwy lub tytuły Twoich kursów, które będą przyciągały odbiorców.

Kalendarz działań marketingowych

Dodatkowym załącznikiem do strategii jest szczegółowy kalendarz działań marketingowych. Dzięki niemu będziesz wiedziała, jakie kroki i o jakich godzinach musisz wykonać każdego dnia.

ZAPYTAJ O WYCENĘ STRATEGII DLA TWOJEJ MARKI

Do tej pory mamy za sobą…

0
przekazanych strategii
0
godzin analiz
0
kubków kawy
0
zapisanych stron A4
ZAPYTAJ O WYCENĘ STRATEGII DLA TWOJEJ MARKI
Loading...