Youtube SEO- jak pozycjonować filmy? 4 kroki cz.3

TAK JEST! To już ostatnia część z cyklu SEO YOUTUBE i ostatni 4 krok!

Wcześniej dużo rozmawiałyśmy o tym, co zrobić by Twój film poszybował w górę, w górę, w górę w wyszukiwarce Youtube oraz o tym, gdzie i jak sprawdzić zachowanie odbiorców i sygnały o użytkownikach.

Ale nie poruszyłyśmy jeszcze jednego obiecanego już w tamtym tygodniu tematu- PROMOCJI! 😍

 🔝 Czyli… dziś czas na wisienkę na torcie! 🔝

Jeśli jeszcze nie czytałaś poprzednich wskazówek, znajdziesz je w linkach poniżej:

http://embraceyourlife.pl/youtube-seo-2/

______________________________________________

📽Przy okazji zapraszamy Cię do subskrybowania naszego kanału (kliknij TU) 📽

______________________________________________

4 : Wypromuj swój film/kanał – 6 tipów

1️⃣ Twórz listy odtwarzania
Playlisty to jeden z NAJLEPSZYCH sposobów na uzyskanie większej liczby wyświetleń filmów.

Playlisty to chyba jedna z najmniej docenianych funkcji na Youtube, a potrafi przynieść rewelacyjne rezultaty. Przy włączonym Autoplay (Automatyczne odtwarzanie), po obejrzeniu jednego video, użytkownikowi od razu uruchamia się kolejne – bez potrzeby zachęcania go do tego! Zwiększasz całkowity „Czas oglądalności”, a Youtube Cię za to wynagradza- chociażby pozycją w rankingu wyszukiwarki.

🔝Listy odtwarzania sprawią, że Twoi widzowie/subskrybenci trafią na więcej twoich video za jednym razem i w zasadzie bez ich większego wysiłku 🔝

Jeśli jeden z Twoich filmów nie znajduje się na liście odtwarzania, użytkownik sam musi chcieć w niego kliknąć- a to już jednak czasem wymaga nielada wysiłku- i umówmy się- również i chęci 😅

Tworzenie playlisty:
🔹Zidentyfikuj 4-5 swoich filmów, które mają wspólny temat lub temat. Następnie utwórz listę odtwarzania obejmującą ten zestaw filmów.
🔹Na koniec umieść tę playlistę na stronie swojego kanału. Stwórz przynajmniej 3 listy odtwarzania na swoim kanale.
🔹Możesz też sporządzić listę odtwarzania składającej się z filmów od innych twórców (YouTuberów) odpowiadającym Twojej branży (partnerzy itp.). Zachęca to widzów do udostępniania tych filmów, jeśli nie całej playlisty.

2️⃣ Dołącz link do swojego kanału YouTube w swoim podpisie e-mail

Serio?

Przecież to banalnie proste!

Ha, zgadza się. A jednak… jeśli zależy Ci na subskrypcjach, jest to bardzo ciekawa forma promocji. Ciekawa i zarazem… bardzo prosta.

Jeśli w podpisie e-mail umieścisz link do Twojego kanału Youtube, każdy wysłany e-mail może potencjalnie przyciągnąć nowego subsrybenta

Najlepsze w tym wszystkich jest to, że ten sposób jest bardzo subtelny, bez wciskania go na tzw. „chama”.

3️⃣ Bądź aktywna!

Niestety, albo i stety, ale nie wystarczy regularnie udostępniać filmy. To co musisz robić, to angażować swoich odbiorców.

🔹Tak, wiemy, powtarzamy się z tym angażowaniem, ale uwierz nam- jest to jedna z kluczowych rzeczy, jakie musisz pilnować w budowaniu swojej marki online- i nie tylko na Youtube. Każdy klient chce byś była przy nim jak najbliżej, w razie gdyby potrzebował Twojej pomocy, dlatego też daj mu to poczucie bezpieczeństwa i spokoju i zawsze bądź gotowa na odpowiedź i reaguj w try miga 💪

A oprócz tego- wynagradzaj! Skoro Twój widz poświęca swój czas, aby skomentowaćTwój film, odpowiedz mu- niezależnie od tego, czy napisał on tylko uśmiech, czy wykrzyknik.

A po co też masz to robić? Widzowie chętniej angażują się, jeśli wiedzą, że dostaną odpowiedź.

🔹 Powinnaś także być aktywna w społecznościach niszowych, których YouTube ma wiele. Znajdź odpowiednią społeczność dla swojej marki i zasubskrybuj inne kanały. Dodawaj komentarze i opinie na temat filmów.

🔹 Promowanie innych kanałów i uczestnictwo w społeczności podkreśla Twoją markę jako aktywnego i zaangażowanego YouTubera – a Twoi widzowie to na pewno zauważą i docenią.

4️⃣ Reklamuj swój kanał YouTube

Nie będziesz musiała wydawać miliony na reklamę, a w dodatku dotrzesz do naprawdę szerokiej liczby użytkowników Youtube.

Jak to możliwe? Skorzystaj z kampanii reklamowej w AdWords.

Aby stworzyć reklamę, która naprawdę współgra z Twoją docelową publicznością, Creator Academy YouTube przedstawia 3 cenne wskazówki:

  1. Zadbaj o to, by reklamy były krótkie (od 30 do 60 sekund) i jak najlepiej wykorzystaj swoje pierwsze pięć sekund, aby zachęcić użytkowników do dalszego oglądania oraz do przejścia na Twój kanał 🔝
  2. Wzywaj do działania (CTA- call to action), aby nakierować widzów, jakie kroki mają podjąć właśnie teraz np. Zasubskrybuj mój kanał YouTube, zarejestruj się na liście e-mailowej, udostępnij wideo 🔝
  3. Skorzystaj z reklamy TrueView In-display. Pojawia się ona jako miniatura i tekst w serwisie Youtube po prawej stronie w sugerowanych i polecanych dla widza filmów. Najpiękniejsze jest to, że opłaty są naliczane tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę i zacznie oglądać tą reklamę wideo. Reklamy In-Display to świetne miejsce do promowania istniejących filmów 🔝

5️⃣ Blog vs kanał na Youtube

Nie będziemy się przecież ograniczać tylko do Youtube, prawda?
Użyj też innych serwisów, a w tym wypadku świetnie sprawdzi się Twój blog.
Utwórz treści bloga, które pasują do Twoich filmów i umieść je w swoich postach!

Tak, to takie proste!

6️⃣ Współpraca

Współpraca polega na wspólnym nagraniu filmu.

Zalety są takie, że wspólnie z jakimś innym youtuberem przyciągacie swoich odbiorców do siebie nawzajem.

Wyobraź sobie, że jeśli masz 5 000 subskrybentów i druga osoba tyle samo, to nagle poznaje Cię nowych 5 000 osób. Efekty takiego promowania kanału YT są najlepsze wtedy, gdy macie podobnych odbiorców.

Fajnie, prawda?

____________________________________________________________________________________

Oczywiście, że fajnie, a to też dlatego, że właśnie przeszłaś przez wszystkie najważniejsze etapy dotyczące pozycjonowania na Youtube.

Gratulujemy! 😉

Czekamy z niecierpliwością na Twoje efekty. Pisz do nas na:

💌 kontakt@embraceyoulife.pl 💌

i podziel się z nami swoimi wynikami i osiągnięciami!

________________

Ah…

I jeszcze jedno!

Jeszcze nas nie subskrybujesz?

📽  Zajrzyj tu: http://bit.ly/SubskrybujEmbraceYourLife  📽

Miłego dnia!😘

DOŁĄCZ DO NASZEJ OTWARTEJ GRUPY NA FACEBOOKU
EMBRACE YOUR BUSINESS MAP
ABY OTRZYMYWAĆ JESZCZE WIĘCEJ
WARTOŚCIOWEJ WIEDZY

 

DOŁĄCZAM DO GRUPY
2018-06-25T16:25:17+00:00

Nie krępuj się, dodaj KOMENTARZ

WARTOŚCIOWE?

Będzie nam miło, jeśli się tym podzielisz:
Loading...