Wiele osób w naszej grupie na Facebooku pisze nam, że chce:

– zacząć regularne działania prowadzące do celu
– w ogóle zacząć budowanie marki
– zwiększyć sprzedaż

Dla osób, które już to robią (osiągają to, czego inni chcą), ucząc się od nas – po kilku miesiącach konsekwencji w działaniu, staje się dla nich naturalnym prowadzenie kalendarza działań na mediach społecznościowych.

Nie jest to – tak jak na początku – stres czy paraliż w związku z pokazywaniem się na żywo; obawa o ocenę i to, co pomyślą znajomi. Nie ma przy tym rozmyślania, jak wyglądam i czy dobrze wyszłam. Bo… Jest świadomość większego celu i skupienie na tym człowieku po drugiej stronie.

Zanim jednak osoby, które odnoszą sukces w budowaniu własnej marki, osiągają taką świadomość, muszą nie tylko nauczyć się więcej o promocji i sprzedaży… To drugorzędna sprawa. Do zrobienia dla każdego.

Znacznie trudniejsze jest pokonanie własnych granic, barier, słabości i niewspierających przekonań. Znacznie więcej zmienia dojście do swoich słabości, konfrontacja z nimi i decyzja o zmianie.

I dokładnie i tym jest poniższe nagranie. Wysyłam je z nadzieją, że zainspiruję Cię do znalezienia Twojej bariery. Pozwól sobie poznać siebie lepiej.

Pozdrawiam, Honorata