Jesteś In czy Out? #7 strategii LinkedIn 2018 cz.2

Gotowa na kolejną porcję wskazówek dotyczących strategii marketingowej LinkedIn?

Dziś, tak jak obiecałyśmy, kolejne 3 kroki, dzięki którym zwiększysz swoje zasięgi, które później możesz przekonwertować na ważne kontakty. A nawet bardzo ważne.

To jeszcze zanim przejdziemy dalej, tak żeby się tylko upewnić… pytanie:

Poprzednie kroki już wdrożone?

Jeśli tak- to bardzo dobrze, ponieważ kolejne będą ściśle powiązane z tym, co już powinno dziać się na Twoim profilu LinkedIn.

No dobrze,nie ma co przedłużać…

🔜 ZACZYNAMY! 🔝

_____________________________________________________________

(Jeśli jednak jeszcze nie czytałaś pierwszej części dotyczącej LinkedIn, zapraszamy Cię TUTAJ.)

_____________________________________________________________

5️⃣ Przejdź na priv.

W momencie, gdy już masz sieć kontaktów i budujesz z nimi pewne relacje poprzez bycie aktywną i zaangażowaną np. w ich posty, czy ich komentarze, możesz zrobić coś znacznie więcej.

➡ Ok, bo w końcu wiesz, że ludzie czytają wszystko co piszesz, lajkują, a nawet i z czasem skomentują, jednak skąd wiesz, czy w ogóle lub też, w jakim stopniu są oni w to zaangażowani? W końcu kliknąć każdy może, skomentować też.

Jednak to ci, którzy będą robić niemalże wszystko, by znaleźć do Ciebie bezpośredni kontakt, są dla Ciebie najbardziej wartościowi, bo to oni właśnie chcą z Tobą robić biznes/ zostać Twoimi klientami. Aby pogłębić relacje, które wydają Ci się wartościowe, wystarczy, że przeniesiesz rozmowę z tą konkretną osobą z publicznych postów na prywatne wiadomości na LinkedIn, a jeśli już taka osoba sama dostała się do Twojej skrzynki- dbaj o to, byś nie odpisywała na jej wiadomości 2 tygodnie.

Dlaczego właśnie wtedy pogłębisz tą relację najbardziej?

Skrzynka odbiorcza na LinkedIn- tu dopiero dzieje magia!

🔹 Poprzez rozmowę prywatną uzyskasz bardziej konkretne, szczegółowe i szczere informacje  od swojego potencjalnego klienta, z kolei ta osoba pozna Ciebie i dowie się, że nie jesteś potworem, botem czy wirusem komputerowym, tylko prawdziwym człowiekiem, z którym, o dziwo, można też i normalnie porozmawiać. Zaskok, prawda?

Fajna konwersacja + fajna relacja + fajna sprzedaż + fajna… ale czekaj!

Sprzedaż?
🔹 A no tak… przyjdzie tak po prostu, bez większego też Twojego wysiłku i stresu. Przekonasz się wtedy, że sprzedaż wcale nie jest taka trudna, a nawet może być ciekawa.

6️⃣ To może trochę konwersji?

🔶 Po pierwsze. Daj ludziom wartość w swoich postach. Lub prowokuj do tego, by trwała dyskusja. A najlepiej i to i to (czyli patrz pkt 3 z poprzedniej części).

Dlaczego to takie ważne?
Jeśli zapewniasz ludziom wartość na LinkedIn, po opublikowaniu wiadomości typowo sprzedażowej lub po podaniu linku do swojego webinaru, artykułu itp., ludzie będą bardziej skorzy do tego, by na to odpowiedzieć i odpowiednio zareagować.

🔶 Nie bój się też pytać ludzi wprost, czy chcieliby zostać w stałym kontakcie i otrzymywać od Ciebie najświeższe informacje o Twoim produkcie czy usłudze poprzez email.

➡I oczywiście nie mamy tu na myśli byle kogo.

Takich pytań nie zadawaj ludziom, którzy nie znają Ciebie, a Ty nie znasz ich. Musi być to ktoś, z kim masz zbudowaną już pewną relację i ktoś, kto według Ciebie rzeczywiście skorzystałby z wartości, jaką przekazujesz drogą e-mailową.

7️⃣ Mierz i sprawdzaj się.

🔶 Poniżej umieściłyśmy link, w którym możesz sprawdzić jakie wyniki sprzedaży dzięki tzw. Indeksowi Sprzedaży Społecznej dla LinkedIn.

👌 Do analizy są wykorzystywane rzeczywiste dane z LinkedIn, ale mimo wszystko bądź przy tym ostrożna, ponieważ… Najważniejszym celem tej strony jest sprzedaż pakietu Premium LinkedIn- cóż, taka ich strategia i trzeba być tego świadomą.

👌 Mimo to jest to jednak dobre narzędzie. Raz, że całkowicie bezpłatne, dwa, że dodatku podpowiada Ci, jak dobrze sobie radzisz w oparciu o kryteria, które LinkedIn uważa za ważne. A trzy- to w momencie gdy uzyskujesz dość niskie wyniki wg tych kryteriów, to narzędzie może okazać się dla Ciebie bardzo pomocne, ponieważ będziesz miała czarno na białym, co , gdzie i jak.

Przekonaj się sama 😉

✔ LINK: https://business.linkedin.com/sales-solutions/social-selling/the-social-selling-index-ssi#

_____________________________________________________________________

Ciekawe jesteśmy, czy Twoje nastawienie do tej platformy ulega choć trochę zmianie po przeczytaniu naszych wskazówek? Czujesz, że jest to platforma dla Ciebie i da Ci ona szanse na powiększanie swoich kontaktów, czy jednak uważasz, że nic nowego nie wniesie ona do Twojego biznesu?

A może masz jeszcze inne startegie na poszerzanie swoich zasięgów na LinkedIn?

Podziel się swoimi odczuciami lub strategiami poniżej w komentarzu, byśmy wszyscy moli się czegoś nowego dowiedzieć lub nauczyć. Lub też możesz napisać do nas na kontakt@embraceyourlife.pl

👥 Znajdź nas koniecznie na LinkedIn i dodaj do swojej sieci 👥: https://www.linkedin.com/company/embrace-your-life

Życzymy przyjemnej zabawy i udanej sprzedaży poprzez LinkedIn!

DOŁĄCZ DO NASZEJ OTWARTEJ GRUPY NA FACEBOOKU
EMBRACE YOUR BUSINESS MAP
ABY OTRZYMYWAĆ JESZCZE WIĘCEJ
WARTOŚCIOWEJ WIEDZY

 

DOŁĄCZAM DO GRUPY
2018-07-19T01:48:54+00:00

Nie krępuj się, dodaj KOMENTARZ

WARTOŚCIOWE?

Będzie nam miło, jeśli się tym podzielisz:
Loading...