Dlaczego Twoja marka potrzebuje strategii?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma przez wiele lat służyła klientom i dostarczała im usługi najwyższej jakości, nie możesz działać po omacku. Wychodzimy na przeciw tym, którzy nie posiadają zespołu kreatywnego, który będzie w stanie stworzyć unikalną strategię działań marketingowych, zbadać dany rynek i działania konkurencji. Strategia marketingowa to zbiór gotowych drogowskazów, taktyk, instrukcji i narzędzi, które dobrane w odpowiedni sposób – pod Twoją ekspertyzę, osobowość i grupę docelową – sprawią, że będziesz wiedziała, co robić po kolei, aby realizować założenia i cele rozwoju Twojej firmy.

Co obejmuje strategia marketingowa?

Analiza obecnych działań

Na początek analizujemy to, co posiadasz i robiłaś do tej pory. Mowa tutaj głównie o mediach społecznościowych i wszelkich działaniach marketingowych. Jeśli dopiero zaczynasz i nie masz nic, o też dobry punkt wyjścia.

Zaplanowanie ścieżek klienta

Jest to kluczowy etap w przygotowaniu strategii, w którym dla Twoich usług lub produktów przygotujemy schematy tuneli sprzedażowych wraz z opisem ich wdrożenia, aby działały skutecznie dla Ciebie i Twojej marki.

Audyt strony lub sklepu

Jeśli posiadasz stronę internetową lub sklep, sprawdzimy dokładnie statystyki oraz zachowania odwiedzających. To pozwoli nam określić, czy coś można poprawić.

Wskazanie ścieżek rozwoju

Tutaj zbieramy Twoje pomysły oraz pomysły całego naszego zespołu kreatywnego na rozwój Twojej marki. Ubieramy je w stosowne rozwiązania i narzędzia marketingowe.

Analiza wyników i działań konkurencji

Wybierzemy firmy działające już prężnie w Twojej branży i dokonamy szczegółowej analizy ich działań. Dzięki temu przekonamy się, co działa i czy dane wyniki są wypracowane czy sztuczne.

2 konsultacje

Aby to wszystko było dla Ciebie jasne, mamy dla Ciebie 2 konsultacje (po 1h każda), w trakcie których odpowiemy na wszystkie (nawet te najbardziej szczegółowe) pytania dot. strategii dla Twojej marki lub zweryfikujemy Twój sposób wdrażania jej po kilku tygodniach od jej przekazania.

Ustalenie założeń i celów

Strategia nie jest skuteczna, jeśli nie jest wdrażana. Aby ją wrażać, potrzebujesz realnych założeń i celów, które krok po kroku będziesz realizowała. Pomożemy Ci je wyznaczyć.

Kalendarz działań marketingowych

Dodatkowym załącznikiem do strategii jest szczegółowy kalendarz działań marketingowych. Dzięki niemu będziesz wiedziała, jakie kroki w jakie dni tygodnia podejmować, aby prowadzić klienta zaplanowanymi dla Twojej marki ścieżkami, do zakupu u Ciebie.

WYPEŁNIJ FORMULARZ, ABYŚMY WIEDZIAŁY, CZEGO SZUKASZ. ODDZWONIMY!

Mamy na koncie strategie dla takich nisz, jak…

WYPEŁNIJ ANKIETĘ, ABYŚMY WIEDZIAŁY CZEGO CI TRZEBA. ODDZWONIMY!