Fejsbuk, fesjbuczek, fejsbunio… Dziś już nie tak prosty w obsłudze, jak na samym początku. Zdecydowanie zawiły, jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych odbiorców organicznie.
Ale – wystarczy trochę cierpliwości i regularności, aby zbudować swoją wierną społeczność.
Dziś – w odpowiedzi na pojawiające się po raz drugi pytanie w tym temacie – pokazujemy video z serii „ZRÓB TO SAMA”. Po obejrzeniu będziesz wiedziała, jak te cudne fanpage firmowe dostosowują sobie samodzielnie wygląd profili i dodają do nich odnośniki do innych mediów społecznościowych.
Ba! Po obejrzeniu sama dostosujesz swój fanpage tak, aby przekierowywał Twoich odbiorców do Twoich pozostałych mediów społecznościowych.
Fajnie? To zobacz, jak to zrobić:
Co promujesz za pomocą swojego Fanpage na Facebooku? Podziel się linkiem do Twojego fanpage tutaj w komentarzu.
Chętnie odwiedzimy, zajrzymy, doradzimy przy okazji, co jeszcze można zrobić, aby społeczność budowała się u Ciebie szybciej.
Tymczasem, ściskam słonecznie z Grecji!
Dzień Dobry,
będę wdzięczny za kilka wskazówek:
https://www.facebook.com/AMS.AkademiaMlodegoSportowca
z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Karol
Dziewczyny:) bardzo Wam dziękuję za odpowiedź :) zrezygnowałam z wstawiania linków, bo gdzieś kiedyś przeczytałam, że jeżeli dodaje się link, to FB zmniejsza „docieralność” postów – czy to prawda?
Dzięki za super przydatne porady :) właśnie zainstalowałem sobie aplikację przekierowującą do instagrama :)
Pozdrawiam:)
Hej ponownie :) Odpowiadając na Twoje pytanie – to tylko częściowo prawda, że FB tnie zasięgi, gdy do posta wstawiany jest link przekierowujący na inną stronę niż FB sam w sobie. Na to składa się znacznie więcej czynników – np. częstotliwość wrzucania postów z linkiem przekierowującym, rodzaj tych postów, a nawet konkretne słowa w poście – też mają wpływ na to, jak FB odczyta intencje danego wpisu.
Nasza rada – to aby nie przesadzać, ale mimo wszystko utrzymywać fanpage zgodnie z celem jego istnienia. Jeśli ma na celu promować Twoją markę, to niech Ci służy do pozyskiwania odbiorców m.in za pomocą przekierowywań przez linki :) Pozdrawiamy
Bardzo przydatne. Dziękuję! :)
Super :) Proszę :)
Hej :) od niedawna wsłuchuję się w Wasze rady i staram się stosować :) chętnie skorzystam z Waszych porad odnośnie mojego fanpagu:
https://www.facebook.com/MartaLatawiecHJ/
Projektuje ręcznie robione biżuterię i staram się promować moją działalność m.in. przez FB.
Z góry dziękuję :)
Marta
Hej Marta, bardzo nam miło! :) Spojrzałyśmy sobie na Twój fanpage i pierwsze, co nam się rzuciło w oczy, to fakt, że przy dodawanych zdjęciach, nie dajesz linku przekierowującego na produkty w sklepie internetowym. To byłoby znaczne ułatwienie.
Dodatkowo – Facebook ma taką specyfikę, że ludzie nie wyszukują postów po #hashtagach więc lepiej skupić się na dłuższym opisie pod obrazek, niż zarzucać post # :)
Pozdrawiamy i powodzenia w działaniu!
P.S. Piękne dzieła tworzysz!