Znasz ten stan, gdy po popołudniowej kawie jedyne na co masz siłę, to drzemka? Często wracasz zmęczona z różnych spotkań? Masz pełną listę rzeczy do zrobienia i niewiele energii żeby kiwnąć palcem?

Każdy miewa takie stany – czasem trwają one miesiącami, czasem dopada nas to na kilka dni w tygodniu. Zauważyłam po sobie i po pracy z różnymi klientami w zakresie rozwoju duchowego, że kluczowe jest, aby szybko umieć zauważyć, że to, jak się czujesz ma związek z tym, co dzieje się w Twoim życiu i jak rozumiesz to, co się dzieje. Szczególnie podświadomie.

Poniżej znajdziesz listę czynności, które nam pomagają odzyskać energię do realizowania wielu różnych projektów. Wiele z nich stosujemy wymiennie, głównie w środku intensywnego dnia, aby zyskać jasność umysłu i energię do dalszego działania.

  1. Głębokie oddychanie i ustalenie intencji na resztę dnia, od 2 do 4 razy po 5 do 15 minut
  2. Zimny lub letni prysznic – szczególnie rano, czasem w środku dnia.
  3. Spotkanie z przyjaciółmi. Czasem chwila rozmowy wystarczy, aby się wzmocnić. Pamiętaj, że spotkanie służy pozytywnym rozmowom, nie umacnianiu się w niskich wibracjach.
  4. Intensywny trening siłowy (opcjonalnie trening w domu w obciążeniem lub gumami)
  5. Kolorowanie mandali (opcjonalnie z muzyką w tle z na częstotliwościami podnoszenia wibracji)
  6. Taniec do głośnej, pozytywnej muzyki (pozytywnej)
  7. Książka, koc i herbata/ kawa przynajmniej przez 20 minut – najczęściej rano lub późnym popołudniem
  8. Odpalenie kadzidła z intencją oczyszczenia energii wewnętrznej i w pomieszczeniu
  9. Spacer na świeżym powietrzu 10-30 minut (opcjonalnie rower)
  10. Gra na instrumencie – lub ogólnie poświęcenie czasu na hobby dla zyskania innej perspektywy i oderwania głowy od obowiązków.
  11. Aktualizacja listy rzeczy do zrobienia (może możesz coś wykreślić, bo jest zbędne?)
  12. Regularne nawadnianie się – przynajmniej 1,5l wody dziennie.

To nie jest nic nowego. Na pewno o wielu tych nawykach słyszałaś nie raz. Jak myślisz, ile da Ci kolejne przypomnienie sobie o tych sposobach i odłożenie ich na później? Na czas, kiedy będziesz już piękna, młoda i bogata? Później nie istnieje. Jest tylko teraz.

Jak pisałyśmy wyżej – wiele z tych czynności stosujemy wymiennie pomiędzy zadaniami, które realizujemy w ramach naszych działalności czy projektów inwestycyjnych.

Taka forma „odpoczynku” pomaga nam utrzymać harmonię, równowagę i chęć działania. Dokładnie tak wygląda nasz work-life-balance (poza podróżami).

I tak – czasem, gdy już naprawdę nam się nie chce – po prostu odpuszczamy.

W każdym tygodniu znajdujemy co najmniej 2, najlepiej 3 dni na nic nierobienie. Na bycie i obmyślanie projektów w głowie. Na przestrzeń, dzięki której energia może w nas swobodnie wpływać i przyciągać jeszcze więcej dobrego.

Co na pewno zaczniesz stosować z tej listy u siebie? Co jeszcze dopisałabyś jako Twoje sprawdzone sposoby?

Sukcesów!
Honorata

P.S. Potrzebujesz wsparcia w odblokowaniu się mentalnym i duchowym – na wewnętrzne spełnienie, na większą płynność finansową, na głębsze poznanie siebie? Możemy Cię w tym wesprzeć. Napisz do nas w tej sprawie: [email protected]